Les xiques cadet del club disputaran el Campionat d’Espanya de Clubs

L'equip acudirà com a sisè classificat a l'esdeveniment previst per la RFEA per al proper 7 d'octubre.
Les xiques cadet (U16) del CA Safor en una imatge d’arxiu d’esta temporada.

Les xiques del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport de categoria cadet (U16) s’han classificat en sisè lloc per a disputar la final del Campionat d’Espanya de Clubs U16, que se celebrarà el proper 6 d’octubre, on competiran els huit millors conjunts de la promoció. Es tracta d’un fet històric per al CA Safor, donat que és la primera vegada que l’entitat classifica a un conjunt de la base per a un nacional de clubs. També suposa un brillant fermall per a la temporada 2017/2018, que finalitzarà amb esta competició.

Els equips als quals s’enfrontaran les atletes del CA Safor seran el Playas de Castellón, AD Marathon de Madrid, el Cueva de Nerja, l’Atletisme Alcorcón, el València Sports, l’Intel Zoiti d’Osca i el Image FDR de Burgos.

Des del club es mostraren eufòrics amb esta fita. «És el fidel reflex de com s’està treballant la base a l’escola d’atletisme», va apuntar el director esportiu, David Melo. La seu de l’esdeveniment encara està per designar però en haver tres equips de la Comunitat Valenciana és molt probable que la competició es dispute en terres valencianes, bé en el feu del València, en el del Playas de Castelló o fins i tot a Gandia, i en eixe últim cas l’organitzaria el CA Safor Delikia Sport.