60 corredors disputaren la Mitja Marató i la 10K Ciutat de Gandia

Les dues proves, amb eixida i meta a la platja, es van celebrar diumenge passat. En la mitja marató Vicente Bel·lán va ser el segon de la classificació local, mateixa classificació per a Quique Fernández però en la 10K. Uns altres corredors van estar a la 15K Oberta al Mar de València i en la Behobia de Sant Sebastià.
Alguns dels corredors del Safor participants en la Mitja Marató i 10K Ciutat de Gandia, diumenge passat.

Corredors del Club d’Atletisme Safor Teika participaren el cap de setmana passat en diverses proves populars. Les més destacades van ser la 27 Mitja Marató i 10K Ciutat de Gandia, diumenge, amb inici i meta a la platja.

La mitja marató la finalitzaren 46 corredors. La millor marca del club va ser la de Querubín Estarlich, cinquè en la classificació general, amb un temps d’1:11:14.

Quique Fernández en la 10K i Vicente Bel·lán, a la dreta, en la Mitja Marató de Gandia. / Runnia Fotografia.

A més, Vicente Bel·lán va ser el segon de la classificació local, amb un crono d’1.15.44. Per la seua banda, la 10K la van córrer 12 ‘groguets’; ací el millor resultat del club va ser el de Quique Fernández, el 15è de la general i el segon de la classificació local, amb un crono de 34:11.

Corredores del Safor en la Mitja. / Runnia Fotografía.

A més, David Bona i Gema Canet van estar diumenge en la 15K Oberta al Mar, a València. I un altre grup va córrer la 57 Behobia-San Sebastià, entre ells José Millet, José Gil, Chimo Canet i Álvaro Nogueroles.

David Bona, a l’esquerra, i Álvaro Nogueroles, a la dreta.