L’escola d’atletisme comença les competicions federades

Una vintena de joves de categoria aleví va participar diumenge en un control de marques a Ontinyent. A partir d'ara el calendari serà frenètic cada cap de setmana.
Alguns dels alevins presents en el control d’Ontinyent, diumenge passat.

L’escola del Club d’Atletisme Safor Teika va obrir diumenge passat la temporada de competicions federades a Ontinyent, amb el Campionat Provincial Sub12 (Aleví) de Proves Combinades, i un control de marques. Per part del club participaren 17 joves: Inés del Río, Sara Gavilà, Marc Femenía, Pablo Cuesta, Jimena Jurado, Sofía Contreras, Teresa Fortea, Andrés Soria, Andrea Chelariu, Eric Peiró, Blanca Molina, Taha El Khabbaz, Alejandra Savall, Victoria Cayetana, Héctor López, Itzíar Gracia i Sherezade Gracia.

A partir d’ara, el calendari serà frenètic cada cap de setmana. Este dissabte el club organitza en la pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia el tradicional Cross Escolar, on estan convidats alumnes de totes les escoles de la comarca, així com clubs esportius. I el mateix dia a Sagunt hi haurà un control de marques per a les categories Sub14 (Infantil) i Sub16 (Cadet).

A més, dissabte a la vesprada se celebrarà el Campionat Autonòmic de Clubs Sub20 (Junior) en Pista Coberta, on el club portarà els seus equips masculí i femení. Esta cita serà a Petrer, donat que el pavelló Lluís Puig de València estarà en obres fins a mitjans de gener.

D’altra banda, cal recordar que per segon any consecutiu un equip femení Sub20 disputarà el Campionat d’Espanya de Clubs en Pista Coberta, a celebrar a Antequera el 3 de desembre. Hi acudeix sisè per puntuació, i estarà format per atletes Sub18 (Juvenil) i Sub20 (Junior).