David Melo és guardonat com a Tècnic de l’Any en la 44 Gala de l’Esport de Gandia

L’acte es va celebrar el passat dissabte en el Teatre Serrano. El club va presentar com a nominats a millor esportistes a Marina Camps i Xavi Cabanilles; Marina va obtindre menció especial.
David Melo amb la regidora d’Esports, Lydia Morant. / Foto: Natxo Francés.

El director de l’escola d’atletisme del CA Safor Teika, David Melo, va rebre el Premi al Tècnic de l’Any en el marc de la 44 Gala de l’Esport de Gandia, que es va celebrar el passat dissabte al Teatre Serrano.

D’altra banda, el club va presentar com a nominats en esta gala com a millor esportistes a Marina Camps Mansilla i a Xavi Cabanilles Añó, de l’escola de triatló. Camps va obtindre una menció especial: ha sigut campiona d’Espanya per autonomies (Logronyo), quarta al nacional de cross, quinta al nacional celebrat a Banyoles i campiona autonòmica juvenil.

Marina Camps i Xavi Cabanilles amb el vicealcalde de Gandia, Josep Alandete. / Foto: Natxo Francés.

Entre d’altres mèrits s’ha valorat que el club tinga a dos equips, masculí i femení, competint en la Primera Divisió, la categoria de plata de l’atletisme espanyol; que l’equip cadet haja sigut tercer d’Espanya; que l’equip junior estiga entre els sis millors d’Espanya; o que una temporada més hi haja representants en campionats d’Espanya en pràcticament totes les categories.

L’escola del CA Safor Teika és una de les millors de la Comunitat Valenciana, i este treball al màxim nivell va donant els seus fruits en forma de medalles i reconeixements esportius. A més, té grups a València i Alacant, diversos clubs filials en campionats, i realitza activitats extraescolars en 11 centres educatius de la comarca.

David Melo considera que “este no és un premi sols per a mi, o pel fet de tindre a un atleta destacat, sinó a l’esforç de tota la gent que ha estat implicada en este projecte esportiu, i que han confiat en mi des que vaig entrar en el club fa ara 13 anys”.

En la Gala de l’Esport de 2003 David Melo ja va estar triat millor esportista de Gandia, i ara se suma este nou premi com a millor tècnic de 2022, sent probablement l’unic guardonat amb esta circumstància.

En esta gala es van premiar al ciclista Alejandro Martínez (PC Beniopa) y la ‘kickboxer’ Laura Estarlich, del Box Safor Club, com a millors esportistes de Gandia 2022. El Premi Damià Català a la trajectòria el va rebre Jesús Sendra (CF Gandia), i el guardó a l’empresa col·laboradora va ser per a Ale Hop.

Imatges en el «photo-call» previ. / Fotos: Natxo Francés.
Lidia Balada, Xavi Cabanilles, Marina Camps, David Melo, Vicent Boscà i Suni Perales.