El club queda segon amb el seu equip femení i cinqué amb el masculí en el Campionat Autonòmic Junior

La prova es va celebrar dissabte passat a Petrer. El club classifica per primera vegada els dos equips, masculí i femení, per al Campionat d'Espanya Cadet en Pista Coberta, que se celebrarà a Antequera.
Alguns atletes del Safor en finalitzar l’autonòmic a Petrer.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar dissabte, amb els seus dos equips, al Campionat Autonòmic de Clubs Sub20 (Junior), celebrat a Petrer (Alacant). L’equip masculí va ser cinquè i el femení va quedar segon. Les xiques van revalidar el títol i quedaren per davant del València CA. En totes dues modalitats es va imposar el CA Playas de Castelló, en una vesprada freda amb vent.

Pel que fa a l’equip femení, van quedar primeres a les seues proves Mónica Pascual (800 m.l.) i Neus Sansaloni en els 1.500 m.l. Van ser segones Binta Kelle Watt (60 m.l.), Carla Pons (200 m.l.), María Martínez (400 m.l.), Marina Camps (3.000 m.l.), Irene Escrivà (perxa) i Joana Escrivà en pes.

Van quedar terceres Elena Martínez (60 m.t.), Sofía Rchi (alçada), Laura Sanchis (triple salt), i l’equip de rellevistes 4×400, format per Iris Estruch, Iris Polo, Almudena de Quero i Samara Santamaría. També participaren Iris Soler, Aitana Moreno, Samara Santamaría i Lisaura Aguilera (en 60 m.l.) i Nayara Vila, en llargada.

Pel que fa als xics, va quedar primer Alejandro Martínez (pes), i van aconseguir la tercera plaça Joel Biruk Gabaldón (alçada), Ángel Alemany (llargada) i Andreu Almenar en triple salt. També participaren Ricardo Carcelén (60 m.l.), Ignacio Fernández (60 m.l.), David Simonyan (200 m.l.), Óscar Pous (400 m.l.), Jhossue Richards Manaca (800 m.l.), Salvador Costa (1.500 m.l.), Jacobo Ramírez (3.000 m.l.), Antti Savinen (60 m.t.), i Pau González en perxa. L’equip de relleus 4×400 va estar format per Ignacio Fernández, Salvador Costa, J.M. Salvador i Andreu Almenar.

A més, també es va celebrar dissabte el Cross Escolar, organitzat pel club en la pista d’atletisme de Gandia, i a Sagunt hi va haver un control de marques amb la presència d’altres atletes ‘groguets’.

Classificació històrica
D’altra banda, el club continua fent història, en classificar per primera vegada els dos equips alhora, masculí i femení, per al Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) de Clubs a Pista Coberta, que es disputarà a Antequera el proper 17 de desembre. Fins ara havien anat o els xics, o les xiques, però mai tots dos junts. Els dos podrien tindre opcions de podi, ja que les xiques s’han classificat en quart lloc i els xics parteixen com a cinquens.