El club suma quatre noves mínimes nacionals en diversos campionats

Marian Ruiz (1.500 m.l.) i Rubén Mayor (pes) les van aconseguir en el Gran Premi Internacional de València, Binta Kelle (60 m.l.) en el nacional Sub16 per clubs de Saragossa, i Sergio Argul (3.000 m.l.) en un control de marques a Londres.
En el sentit de les agulles del rellotge Rubén Mayor, Marian Ruiz, Sergio Argul i Binta Kelle.

Quatre atletes del Club d’Atletisme Safor Teika van aconseguir mínimes nacionals en diversos campionats celebrats el passat cap de setmana. En el Gran Premi Internacional Ciutat de València, divendres al Lluís Puig, Marian Ruiz va obtindre una mínima en categoria absoluta en els 1.500 metres llisos, on va ser primera en la seua sèrie amb 4:37.67. L’esdeveniment se celebrarà els dies 29 de febrer i 1 de març a Ourense. En la mateixa competició va ser mínima Rubén Mayor (Sub23) en pes, tercer en la seua prova amb un llançament de 14.14 metres.

En el Campionat d’Espanya de Clubs Sub16 en Pista Coberta, que es va disputar dissabte passat a Saragossa, va aconseguir una mínima nacional Binta Kelle Watt en els 60 metres llisos, distància que va completar en huit segons i set centèsimes. El nacional baix sostre es disputarà els dies 21 i 22 de març a Madrid.

D’altra banda, Sergio Argul, en un control de marques a Londres, on resideix, va aconseguir el bitllet per al Campionat d’Espanya Sub23 (promesa) en els 3.000 m.l., on va fer un temps de 8.39. La cita és els dies 15 i 16 de febrer a Salamanca. Els entrenadors d’estos atletes són Juanvi Escolano (Rubén Mayor), Andrés Dénia (Binta Kelle) i José Antonio Redolat, en el cas de Marian Ruiz i Sergio Argul.