Les cadets queden setenes d’Espanya en pista coberta

L’equip femení es va quedar a només cinc punts del podi. El Campionat d’Espanya per clubs es va celebrar dissabte passat a Saragossa.
Les xiques amb els seus entrenadors, a Saragossa.

Les xiques cadet del Club d’Atletisme Safor Teika quedaren setenes en el XII Campionat d’Espanya de Clubs Sub16 en Pista Coberta, que es va disputar dissabte passat a Saragossa. L’equip ‘groguet’ va empatar a 50 punts amb el cinquè, el Cueva de Nerja-UMA, i es va quedar a només cinc punts del podi, en una competició molt renyida on el CA Playas de Castelló (65) i el València Esports (60) van estar sempre per davant. La resta de participants van ser Alcampo Scorpio 71, el Puentecillas Palencia, Agrupació Atlètica de Catalunya i AD Marathon.

Destacar el primer lloc de Mireia Tudela en alçada amb 1,57 m., el segon d’Irene Escrivà en perxa amb 2.80 m., i el tercer de Laura Pons en els 300 metres llisos, amb 42.08. També van competir Bárbara Herrerías (60 m.l.), Alicia Crespo (600 m.l.), Olivia Burgess (1.000 m.l.), Yaiza Juan (3.000 m.l.), Elena Martínez (600 m.t.), Alejandra Álvarez (llargada), Miriam Vercher (triple salt), Joana Escrivà (pes), María Martínez (relleus), Binta Kelle Watt (60 m.l.) i Claudia Esteban (60 m.l.). En total, 14 atletes que van estar acompanyades pels entrenadors Iván Martínez, Andreu Almenar, José Miguel Barrios, Maria Villalba i Sergio Palomino.