Salva Gomar ja és el virtual campió de Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna

El corredor d’Almoines va quedar tercer el passat diumenge en la XI Volta a Peu a Palmera. Gomar ha guanyat tres dels quatre circuits celebrats. El club també va estar diumenge en la Mitja Marató de Sevilla i en la XXII Cursa Popular Galápagos 3F, a València.
Salva Gomar entra a meta a Palmera. / Foto: Nuria M. Pons.

Salva Gomar, el corredor de Club d’Atletisme Safor Teika, ja és el virtual campió absolut del IV Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, a falta d’una cursa perquè acabe. Gomar va quedar tercer en la XI Volta a Peu a Palmera, celebrada diumenge passat, sobre una distància de 8.000 metres, amb un crono de 25:35.

Badenes, Iván Ferrer i Salva Gomar a Palmera. / Foto: Luis Villacañas.

El corredor d’Almoines es va enganxar al circuit després de l’estiu, justament en la carrera de la seua localitat. Des d’aleshores ha disputat 11 proves. Va ser primer a Almoines, l’Alqueria de la Comtessa, Daimús, el Real de Gandia i Beniflà. Va quedar segon a Villalonga, Ròtova i Beniarjó. Va entrar en tercera posició a Oliva i a Palmera, i en la cursa de Bellreguard va ser cinquè. Esta és la tercera vegada consecutiva que es proclama vencedor en la categoria absoluta masculina del circuit, de les quatre edicions que té esta iniciativa. Va ser campió en les tres anteriors anteriors; 2017, 2018 i 2019.

Part dels corredors participants a Palmera. / Foto: Vicent Just.

A Palmera participaren un total de 37 corredors del CA Safor Teika. Gomar també va ser 3r en la categoria Sènior. A més, pujaren al podi Iván Aparisi (2n en Sènior), Silvia Valero (2a en Veteranes B), David Ferrairó (2n en Veterans C), i Suni Perales, tercera en Veteranes D.

Juan Corral i María Rosa Sabater a Sevilla.

D’altra banda, el club també va estar representat dissabte en l’EDP Mitja Marató de Sevilla, amb Maria Rosa Sabater (1:51:32), Juan Corral (1:51:31) i Joaquín Eduardo Ferrer (1:40:41). Uns altres dos corredors, Raúl Espinosa i Pilar Oltra, participaren en la XXII Cursa Popular Galápagos 3F, diumenge a València, que va inaugurar el Circuit Divina Pastora.