El club queda subcampió autonòmic junior amb els seus equips masculí i femení

És la primera vegada que tots dos conjunts obtenen la segona plaça en este campionat. L'esdeveniment es va celebrar dissabte passat a Castelló. En la competició guanyaren proves onze atletes, i Aina Olaso (javelina) i Ángela Casanova (marxa) aconseguiren rècords absoluts de club.
Els equips femení i masculí júnior del Safor, després del campionat de Castelló.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir la segona plaça amb els seus dos equips, masculí i femení, en el Campionat Autonòmic per Clubs Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, disputat dissabte passat a les pistes de Gaetà Huguet de Castelló, a porta tancada i amb totes les mesures de seguretat anticovid.

En xics, la primera plaça va ser per al CA Playas de Castelló, segon va ser el CA Safor Teika i en tercer lloc va quedar el València Club d’Atletisme. També competiren els clubs Centre Esp. Colivenc, C.A. Torrent i Atletisme Dianium. En xiques es va repetir el mateix esquema de podi. A més dels tres primers competiren el CA Torrent, Atletisme Dianium, CA Vila-real, i CA Torrent. No hi hagué acte de lliurament de trofeus.

El director tècnic del club, David Melo, considera que este resultat, a més de ser «històric» per al club, «demostra el potencial de l’escola d’atletisme, donat que la majoria dels atletes que competeixen són de la base i de la comarca «. «Guanyar al Playas a sa casa era molt difícil, però destaque sobretot la victòria enfront de València CA en la modalitat femenina, en una final que va estar molt igualada», va afegir Melo.

Equips de relleus 4×100 m.

Pel que fa als xics, quedaren primers en les seues proves Mehdi Messadi (100 m.l.), Jorge Boscà (400 m.), Borja Ortega (800 m.), Jhoel Faus (3.000 m.), Óscar Gimeno (martell) i l’equip de relleus 4×100, composat per Salvador Gómez, Sabri Messadi, Nicolás Blasco i Mehdi Messadi.

Van ser segons Sabri Messadi (200 m.), Roberto Moratal (2.000 m.obst.), Jordi Miret (alçada), Eric Sebastià (pes) i Unai Requena en disc. Van quedar tercers Antonio López (1.500 m.), Víctor Moratalla (perxa), Nicolás Blasco (llargada), Andreu Almenar (triple salt), Borja Climent (javelina) i Adrián Perez en els 5.000 m. marxa.

També hi participaren Lucas Rodríguez (100 ml), Salvador Gómez, Lucas Mascarós, Joaquim Piqueres, David Simonyan (en els 100 m.), Antti Savinen (110 m.t.), Jhossue Richards Manaca (400 m.t.), i l’equip de relleus 4×400, composat per Manel Soler, Joaquim Piqueres, Lucas Rodríguez i David Simonyan.

Equips de relleus 4×400 m.

En el combinat femení van ser primeres Mónica Pascual (800 m.), Carla Breco (3.000 m.), Sofia Rchi (alçada), Aitana Ferrairó (triple salt), Aina Olaso (javelina) i Ángela Casanova, en els 5.000 m. marxa.

Van quedar segones María Martínez (400 m.), Rocío Calabuig (1.500 m.), Neus Sansaloni (2.000 m.obst.), Irene Escrivà (perxa), Joana Escrivà (pes), Marta Alonso (disc) i Nerea Almiñana, en martell. Van ser terceres Carla Pons (100 m.l.), Nayara Vila (llargada) i l’equip de relleus 4×100, composat per Almudena de Quero, Andrea Calabria, Carla Pons i Camila Estrebou.

També hi participaren Rosa Sánchez, Camila Estrebou, i Almudena de Quero (en els 100 m.), Andrea Calàbria (200 m.l.), Alba Ortega (100 m.v.), Lisaura Aguilera (400 m.t.), i l’equip de relleus 4×400, format per Rosa Sánchez, Sara Mascarell, Judit Blasco i Sofia Rchi.

A més, es van batre dos rècords absoluts de club, un amb Aina Olaso en javelina amb 42.03 metres, i un altre amb Ángela Casanova en els 5 km marxa amb 24:44.88.

L’equip masculí ja prepara el seu debut a Primera Divisió Nacional. La primera jornada es disputarà dissabte a la vesprada a Elx, i, a més del Safor, reunirà a l’UCAM Cartagena, el Lleida i Juventud Atlética d’Elx.