Nodrida representació del club en l’inici de les competicions escolars

L’entitat ‘grogueta’ va desplaçar dissabte passat a 54 atletes a València en un control provincial a l'aire lliure per a les categories aleví, infantil i cadet.
Sara Gregori, a l’esquerra, i a la dreta caiguda d’Iris Estruch. / Foto: J. Cloquell.

Dissabte passat començaren les competicions escolars d’atletisme a l’aire lliure, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, a l’estadi del Túria de València, amb un control provincial per a les categories Sub12 (aleví), Sub14 (infantil) i Sub16 ( cadet).

Marc Grau, Jacobo Ramírez, Camila Estrebou, Xavi Cabanilles. / Foto: J. Cloquell.

El CA Safor Teika va desplaçar a 54 atletes, sent la segona entitat més nombrosa de l’esdeveniment, per darrere del València CA. Tot i la pluja que va caure a intervals durant el matí, els atletes van respondre a la crida del club i competiren a bon nivell, millorant les seues marques.

Salma Gueddar, Lluna Villar, Julia Estruch. / Foto: J. Cloquell.

Van guanyar sèries els ‘groguets’ Jacobo Ramírez (500, Sub14), Xavi Cabanilles (2.000, Sub14), Sara Gregori (300, Sub16), Camila Estrebou (300, Sub16), Salma Gueddar (500, Sub14), Lluna Villar (500 , Sub14) i Julia Estruch (600, Sub16). Precisament la pluja va jugar una mala passada a la cadet Iris Estruch, que en la cursa dels 300 metres va relliscar, va caure a terra i es va donar un gran cop al costat esquerre, però es va aixecar i va arribar a la meta amb coratge.