Andrea Abad tanca una excel·lent temporada d’hivern de cross amb la 18a posició en el campionat nacional universitari

L'atleta promesa del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte en el Campionat d'Espanya celebrat a Linares, representant a la Universitat de València.
Andrea Abad durant el Campionat d'Espanya Universitari de Linares.
Andrea Abad durant el Campionat d’Espanya Universitari de Linares.

Andrea Abad, atleta promesa (U23) del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, va participar dissabte passat en el Campionat d’Espanya Universitari de Camp a Través celebrat a Linares (Jaén). En la seua carrera, sobre una distància de 6,6 km, va obtindre la 18a posició entre les 80 participants, amb un crono de 25:34, a un ritme de 3 minuts i 51 segons per quilòmetre.

El circuit, al costat d’un camp de golf, va ser ràpid, tot i que estava una mica enfangat per la pluja del matí. Abad va acudir representant a la Universitat de València, en un equip junt amb dues corredores, Marta Oliver i Eva Maria del Valle, que va quedar en setena posició. Era el tercer any que Abad estava en este campionat, organitzat per la RFEA.

Equip que va presentar la Universitat de València a Linares. D'esquerra a dreta, Eva María del Valle, Andrea Abad i Marta Oliver.
Equip que va presentar la Universitat de València a Linares. D’esquerra a dreta, Eva María del Valle, Andrea Abad i Marta Oliver.

L’atleta dirigida per Andrés Dénia tanca així una excel·lent temporada d’hivern de camp a través, amb resultats com ara el primer lloc en l’autonòmic per clubs a Castelló, el lloc 60é en cross curt individual en el Campionat d’Espanya per Clubs celebrat a Gijón; el 25è lloc en la seua categoria en el nacional de Mèrida, o la vencedora del circuit autonòmic de la FACV en la seua categoria després d’onze proves, entre els passats mesos de novembre i febrer.

La jove gandiana, que ja pensa en les competicions a l’aire lliure, compagina els seus estudis de Magisteri a València amb un entrenament de quasi dues hores diàries durant sis dies a la setmana.