Ángela Casanova queda tercera en categoria Sub18 en els 10 km al Critèrium Nacional de Marxa en Ruta

La marxadora de Benifairó va fer un temps de 53.07 en la prova, celebrada a Múrcia.
Ángela Casanova.

Ángela Casanova, del Club d’Atletisme Safor Teika, va aconseguir la tercera plaça en categoria Sub18 (Juvenil), en els 10 km, i la huitena de la general femenina, en el Critèrium Nacional de Marxa en Ruta, disputat diumenge passat a Múrcia. La marxadora de Benifairó de la Valldigna va finalitzar la cursa amb un crono de 53.07. A més, el pas pels 5 km, amb 25.38, li confereix un rècord absolut dins del club ‘groguet’, batent el que tenia Elsa García l’any 1992 amb 25.44.

Per a l’atleta, de 15 anys, entrenada per Pau Roig, esta era la seua segona competició de l’any. A mitjans de febrer va acudir amb la selecció valenciana Sub20 (Junior) al Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques, a Sevilla, per a disputar els 10 km. Amb l’equip va quedar en cinquena posició i a nivell individual va ser la quarta d’Espanya en categoria Sub18, amb un crono de 52.32.