Cinc podis per al club en la Volta a Peu a Benirredrà

Iván Ferrer queda segon en la general masculina de la Volta a Peu a Benirredrà, diumenge passat, on participaren 40 corredors ‘groguets’. Salva Gomar és el campió masculí del circuit.
Part dels corredors ‘groguets’ participants a Benirredrà. / Foto: Crono4Sports.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb 40 corredors diumenge passat en la XIII Volta a Peu a Benirredrà, la darrera prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, sobre una distància de 9.000 metres. El resultat més destacat va ser el d’Iván Ferrer, que va ser segon en la classificació masculina amb un crono de 30:08. El podi sènior masculí el van completar Mark Tanner (CT Huracán València), en primera posició, i Raúl Millán (CD Rte. El Quijote), al tercer calaix.

Podi sènior masculí a Benirredrà, amb Iván Ferrer en segon lloc. / Foto: Crono4Sports.

Uns altres podis per categories van ser per a Ino Moreno (3r en Veterans D), Marta Tarrasó (1a en Sènior femení), Suni Perales (1a en Veteranes D) i Charo Pérez, que va ser segona en Veteranes D. En els propers dies es promulgaran els resultats oficials del circuit, on el club ha copat diversos podis per categories. És segura la primera plaça en la classificació masculina per a Salva Gomar, que no va poder córrer a Benirredrà en estar competint al Cross de Castelló.