L’equip femení de cross es classifica per al Campionat d’Espanya de Clubs

Les xiques van disputar el campionat autonòmic diumenge passat a Castelló. El club va presentar uns altres dos equips més; un absolut masculí i un altre cadet femení.
Equip sènior femení, diumenge a Castelló.

L’equip femení absolut de cross del Club d’Atletisme Safor Teika es va classificar un any més per a disputar el Campionat d’Espanya per Clubs, després de quedar subcampiones diumenge passat en el 41é Cross Ciutat de Castelló, que es va desenvolupar en el nou circuit del Parc de l’Auditori. El podi el va liderar el CA Playas de Castelló, amb 14 punts, seguit del Safor amb 50, i en tercera posició quedaren les xiques del CD Metaesport, amb 54.

Equip sènior masculí de cross.

El combinat ‘groguet’ va estar format per Neus Mas, Pilar Rubio, Pilar Vázquez, Andrea Abad, Marian Ruiz i Empar Vizcaíno. El nacional se celebrarà a Sòria el pròxim diumenge, 23 de febrer. El CA Safor Teika va presentar dos equips més; un absolut masculí, format per Salva Gomar, Querubín Estarlich, Sergio Gorriz, Nizar Lakhlifi i Abdelhafid Said, i que no va poder puntuar en retirar-se Lakhlifi i Gorriz; i un Sub16 femení, que va acabar en desena posició, i on van competir Alicia Crespo, Nerea Fernández, Paula Matoses, Carla Miralles, Olga Moratal, Sara Mascarell i Marina Camps.

L’equip femení Sub16 de cross a Castelló.