Claudia Martínez i Borja Ortega tanquen este cap de setmana la temporada baix sostre a Sabadell

Els dos cadets del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport participen en el Campionat d'Espanya U16 en Pista Coberta. Andrea Abad competeix dissabte a Linares en un nacional de cross amb la Universitat de València, i Pilar Rubio estarà dimecres a l'europeu màster que se celebra a Madrid.
Pista coberta de Sabadell.

El XXXI Campionat d’Espanya U16 en Pista Coberta, que es disputa este cap de setmana a Sabadell, tanca les competicions baix sostre de la temporada. A esta cita hi van dos joves valors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport: Borja Ortega, que eixirà en els 1.000 metres llisos, i Claudia Martínez, qui participarà en dues proves, el salt de llargada i el triple salt.

Respecte a Borja, arriba com a quart classificat i s’espera que faça un bon paper, tenint en compte l’evolució de la seua marca en esta modalitat; dels 2:48.03 que va fer en el provincial cadet del passat mes de desembre, als 2:40.53 en l’últim autonòmic per equips al gener. És, d’altra banda, l’especialitat en la qual es troba més còmode.

Claudia Martínez demostrarà el seu potencial sobretot en el salt de longitud, al qual acudeix entre les huit millors amb una marca de 5.37 m. En el seu segon any com a cadet intentarà fer-se un espai entre l’enorme nivell que hi ha en esta disciplina. En triple salt arriba setena amb un registre d’11.41.

D’altra banda, la veterana Pilar Rubio (F40) estarà al Campionat d’Europa Màster en PC, que se celebra a Madrid del 19 al 24 de març. L’atleta prendrà l’eixida en els 800 metres llisos dimecres que vé, 21 de març, a les 12 hores, al Centre Esportiu Municipal Gallur.

El cross també finalitza amb el Campionat d’Espanya Universitari, que se celebra este dissabte a Linares (Jaén). A este esdeveniment viatjarà representant a la Universitat de València l’atleta «grogueta» Andrea Abad, qui ha realitzat una excel·lent temporada de camp a través.