Deu medalles per al club en el Campionat Autonòmic Individual Júnior

Es proclamaren campiones Noelia Faus en els 400 m.l. i María Pérez en perxa. La prova es va celebrar dissabte passat a Elx.
María Pérez i Noelia Faus.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir 10 medalles, dues d’or, quatre de plata i quatre de bronze, al Campionat Autonòmic Individual Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, i control de marques, disputat dissabte passat a Elx, on el club va desplaçar a una vintena d’atletes.

Es proclamaren campiones en les seues proves Noelia Faus, en els 400 m.l. amb 1:04.05, i María Pérez en perxa, amb un salt de 3,35 metres. Van ser plata Bernat Pérez en els 400 m.l. amb 50:31, Sara Segura en triple salt amb 11,27 metres, Zaira Zafra en els 5.000 metres marxa, Sergio Palomino (amb el CA Els Sitges) en perxa, amb 3,85 metres, i Iván Duarte (amb el CA Els Sitges) en llargada, amb 6,93 metres.

Bernat Pérez, Zaira Zafra i Sara Segura.

Van ser medalla de bronze María Evangelista en els 100 m.l. amb 12:92, que també suposa mínima nacional, Yago de la Fuente en triple salt amb 13,62 metres, Cristina Segura en alçada amb 1,42 m. També van competir Trinitario Pons (100 m.l.) i Juan Antonio Pérez Huerta en els 800 m.l.

Cristina Segura, Sergio Palomino i Yago de la Fuente.

D’altra banda, en un control de marques participaren Nizar Lakhlifi (1.500 m.l.), Álvaro Burguera (alçada), Daniel Ros (perxa), Héctor Mas (llargada), Óscar Gimeno (CA Els Sitges, martell), i Andreu Almenar, en triple salt.

Marí a Evangelista i Iván Duarte.