Sara Molina, primera en els 1.500 metres de la categoria M40 en la Travessia de Natació a Xàbia

La prova es va disputar diumenge passat. Kevin Santos va estar en el trail Anfibios, d’Anna.
Grup del CA Safor en la Travessia de Xàbia.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar el passat cap de setmana en la X Travessia de Natació a Xàbia, prova que constava de tres distàncies; 500 m., 1.500 m., i 3.000 metres. En els 1.500 m., entre les platges del Muntanyar i la Grava, Sara Molina va ser la primera de la seua categoria, Màster 40, amb un temps de 23:08. També van participar Anatoliy Gryshchenko, Paco Escrivà, Manuel Criado, Ximo Cremades, Armand Lascoutounas i David Martínez.

A més, Kevin Santos va participar dissabte en la tercera edició del trail Anfibios, a Anna, amb una distància de 9.000 metres, i un temps d’1:31:05.

Sara Molina, de groc, primera a Xàbia. A la dreta, Kevin Santos a Anna.

D’altra banda, dijous passat a Gandia el president del club, Vicent Boscà, i la corredora popular Suni Perales van participar a la seu de la Mancomunitat en la presentació de la quarta edició del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, que comença este dissabte a Xeresa. Tots dos van aportar les seues experiències, donat que en l’edició anterior, el CA Safor va aconseguir la primera posició en la classificació femenina per equips, mentre que Karem Faus i Salva Gomar es proclamaren guanyadors absoluts.

Presentació del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, a Gandia.