El club va participar en el Campionat d’Espanya Individual Promesa a l’Aire Lliure

En la prova, que es va celebrar el passat cap de setmana a Tarragona, competiren Siro Piña, Fran Vilches, Andrea Abad, Javier Polo i Leire Garmendia.
D’esquerra a dreta Fran Vilches, Javier Polo, Siro Piña, Andrea Abad i Leire Garmendia, a Tarragona.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat cap de setmana amb cinc dels seus atletes en el Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa), que es va disputar a Tarragona. Siro Piña, el gandià establert als Estats Units, on estudia Ciències de l’Esport a la Universitat de High Point, va aprofitar les seues vacances d’estiu per competir amb el club ‘groguet’, i va prendre part en els 800 metres llisos, amb una marca d’1:53.73 en la semifinal. En una altra sèrie de la mateixa semifinal dels 800 també lluitava un altre atleta ‘groguet’, Fran Vilches, però el seu temps d’1:54.39 tampoc va ser suficient per passar a la final, ja que progressaven els dos primers de les tres sèries i els dos següents amb millors temps.

Andrea Abad continua en plena forma i després de ser la tercera dona en el 10K Nocturn Platja de Gandia Trasmediterránea, va competir en els 5.000 m.l. en este nacional amb un resultat de 18:44.11. El valencià Javier Polo, entrenat per José Antonio Redolat, va competir en els 1.500 metres llisos, amb una marca de 3:56.78, però no ho va tindre fàcil en una prova amb un gran nivell on van eixir tres mínimes europees.

Finalment, l’atleta basca Leire Garmendia, que entrena habitualment en la seua terra, Guipúscoa, i que va formar part de l’equip femení en l’última fase d’ascens a Sòria, es va mesurar en pes, amb un llançament d’11,65 metres. Va quedar setena, en llocs de finalista, guanyant dues posicions respecte del seu punt de partida. Finalment la calor no va suposar una excessiva dificultat, perquè les proves de fons es van programar a última hora de la vesprada.