Dos bronzes per al club en el Campionat Autonòmic Individual Juvenil

Borja Ortega va aconseguir la medalla en els 1.500 m.l. i Laia Almenar en llançament de javelina. La prova es va celebrar dissabte passat a l’estadi del Túria de València.
Laia Almenar i Borja Ortega.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic Individual Sub18 (juvenil) a l’Aire Lliure, disputat a l’estadi del Túria, a València. El club va aconseguir dues medalles de bronze, una amb Borja Ortega en els 1.500 m.l. amb una marca de 4:25.57, i una altra en javelina a càrrec de Laia Almenar, amb un llançament de 30,60 metres.

També van competir Núria Hernández (400 m.), Alba Ortega (100 m.t.), Lucía García (pes) i Mireia Juan, en martell. Uns altres atletes ‘groguets’ van participar en un control de marques.