El club aconsegueix cinc medalles en el Campionat Autonòmic Individual Màster

El llançador José García-Pando es penja tres ors en disc, javelina i pes, i Andreu Morant obté un or en llargada i una plata en els 100 m.l. La prova es va disputar dissabte passat a l’estadi del Túria de València.
Andreu Morant i José García-Pando.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir cinc medalles, quatre d’or i una de plata, en el Campionat Autonòmic Individual Màster a l’Aire Lliure disputat dissabte passat a l’estadi del Túria de València.

El llançador José García-Pando (M40) es va penjar tres ors: en pes, amb 10,38 metres; en disc, amb 31,76 m.; i en javelina, amb 37,74 m., este últim amb només dos intents. Per la seua banda, Andreu Morant (M60) va ser or en llargada, amb 4,36 metres, i plata en els 100 m.l., amb un crono de 14:51. Uns altres atletes ‘groguets’ van participar en un control federatiu.