Dues medalles en el Campionat d’Espanya Juvenil en Pista Coberta

Van ser bronze Nubia Gallego, en triple salt, i Marina Altur en els 800 m.l. Carlos Fernández va quedar finalista en salt de llargada i en triple salt. La prova es va disputar el cap de setmana passat a Sabadell.
Els sis atletes juvenils en la pista de Sabadell.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir dues medalles, totes dues de bronze, en el Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil) Short Track (abans anomenat en Pista Coberta), que es va celebrar el cap de setmana passat a Sabadell. Nubia Gallego va ser tercera en triple salt i Marina Altur va fer el mateix en els 800 metres llisos. El club va viatjar amb sis atletes en total.

Nubia Gallego, saltadora preparada per Teo Rodríguez a Mutxamel, va ser bronze en la final directa de triple salt dissabte a la vesprada, amb una millor marca d’11.98 metres, aconseguit en el seu tercer intent. Nubia tan sols va ser superada per Ana Estrella de León, del club Sant Joan d’Aznalfarache, que va aconseguir el títol amb un millor salt de 13.03 metres, i per Naida Calonge (CA Playas de Castelló), segona amb un millor salt de 12.32 m.

Marina Altur també va ser bronze, però en l’exigent prova dels 800 metres llisos. En una final molt disputada celebrada diumenge al matí, la pupil·la de Vicent Torres va parar el crono en uns magnífics 2:12:54 en una final molt renyida on es va imposar Celia Castro (CA Playas de Castelló) amb un registre de 2:12.06, seguida d’Aitana Parra (Atletisme Membrilla), amb 2.12.29. Cal destacar que tant Marina com Nubia són atletes de primer any en esta categoria, cosa que enalteix l’èxit en estar competint amb esportistes un any més gran que elles.

A l’esquerra Marina Altur amb el seu entrenador, Vicent Torres. A la dreta Nubia Gallego amb el seu entrenador, Teo Rodríguez.

Per la seua banda, el saltador Carlos Fernández va ser finalista en dues disciplines. Dissabte al matí va ser cinquè en la final directa de salt de llargada amb un millor intent de 6.58 m. i diumenge al matí va ser setè en la final directa de triple salt, amb una millor marca personal de 13.82 metres.

Completaren la participació “grogueta” Silvia García-Gasulla (12a en perxa amb un millor intent de 3.20), Hugo Arbona (11a en perxa amb 3.70) i Júlia Estruch, que va ser semifinalista en els 800 metres llisos amb un registre de 2.20.79. Amb esta competició els atletes juvenils del club finalitzen la temporada hivernal.