EL C.A. SAFOR DELIKIA PARTICIPA AL CAMPIONAT AUTONÒMIC CADET PER EQUIPS AMB L’EQUIP FEMENÍ I MASCULÍ .

Els infantils competeixen en Alacant i l´escola organitza el Jugant al Atletisme al pavelló municipal.

_IGP5692_OK

El proper dissabte per la vesprada , a Xativa , l’equip masculí i femení de l’escola participarà en el Campionat Autonòmic per Equips de la categoria Cadet ( 14 i 15 anys ) . En els últims anys l’escola havia estat present en les fases finals autonòmiques sempre en la categoria Infantil , però mai a la categoria cadet , i aquesta vegada, a més , amb dos equips .

A aquest campionat es classifiquen els 8 millors equips de la Comunitat Valenciana , i per a ambdós equips , el simple fet d’estar presents es pot considerar tot un èxit ja els equips estan compostos per una gran majoria de xiquets i xiquetes de primer any .

En la categoria masculina , l’escola s’enfrontarà al CA Xàtiva , que organitza la competició, el
Platges de Castelló ( Campió de la Província de Castelló ) , el CC El Garbi ( Campió de la Província de València), el C.A. Orihuela ( Campió de la Província d’Alacant) i a altres 3 equips que han aconseguit la classificació per repesca:  el CA València Terra i Mar , el C.A. La Ribera i el C.A. Torrent. L’objectiu dels xics que parteixen en vuitè lloc , és millorar aquesta plaça inicial , i lluitar per la 6è plaça .

En la categoria femenina , l’escola s’enfrontarà al C.A, Xàtiva , que organitza la competició , el Platges de Castelló ( Campió de la Província de Castelló ) , el C.A. València Terra i Mar ( Campió de la Província de València ) , CA Orihuela ( Campió de la Província de Alacant) , i altres 3 equips repescats : C.A. La Ribera , C.A. Torrent i C.A. Huracan Fent Camí de Mislata . L’objectiu de les xiques, que parteixen en idèntica posició que els xics, és gaudir de la competició i lluitar per evitar l’últim lloc ja que hi han baixes importants.

Destacar el mèrit d’aquests joves atletes de l’escola , que es van a enfrontar a les escoles base dels millors equips d’Espanya i d’Europa , com són el Platges de Castelló o el València Terra i Mar , i altres escoles base d’equips que estan a Divisió d’Honor o Primera Divisió com són el Huracan Fent Camí o el C.A. Torrent.

L’equip masculí que alinearà l’escola serà el següent :

• 100 m.l. : Trinitari Pons
  • 300 m.l. : Alejandro Martinez
  • 600 m.l. : David Mas
  • 1000 m.l. : Borja Gregori
  • 3000 m.l. : Alberto Moncho
  • 1500 m.obstacles : Miguel Arcas
  • 100 m.v. : Ivan Duarte
  • 300 m.v. : Bernat Perez
  • Longitud : Ivan Duarte
  • Triple : Iñaki Mas
  • Alçada : Miguel Arcas
  • Perxa : Nicanor Fuster
  • Pes : Arturo Climent
  • Javalina : Cristian Moncho
  • Disc : Pau Palacios
  • Martell : Arturo Climent
  • 5km Marxa : Alex Roche
  • 4×100 : Ivan Duarte , Bernat Perez , Cristian Moncho , Trinitari Pons
  • 4×300 : Bernat Perez , Cristian Moncho , Trinitari Pons , Alejandro Martinez

L’equip femení que alinearà l’escola serà el següent :

• 100 m.l. : Andrea Berto
  • 300 m.l. : Núria Perez
  • 600 m.l. : Julia Gasso
  • 1000 m.l. : Carolina Garcia
  • 3000 m.l. : Maria Lloret
  • 100 m.v. : Neus Juan
  • 300 m.v. : Amor Santos
  • Longitud : Amor Santos
  • Triple : Neus Juan
  • Pèrtiga : Carolina Garcia
  • Pes : Isabel Gonzalez
  • Javalina : Isabel Gonzalez
  • Disc : Andrea Berto
  • Martell : Maria Lloret
  • 3km Marxa : Simona Kadieva
  • 4×100 : Carolina Garcia , Maria Lloret , Andrea Berto , Julia Gasso
  • 4×300 : Amor Santos , Núria Perez , Isabel Gonzalez , Neus Juan

D’altra banda, un gran grup d’atletes infantils es desplaçaran dissabte al matí fins a Alacant , on es disputa un control d’marques en l´objectiu d’aconseguir les mínimes de participació per al Campionat Autonòmic Infantil , que es disputarà el dia 31 de Maig.

I finalment, el dissabte al matí l’escola del Club Atletisme Delikia Sport organitza el Jugant a Atletisme , competició basada en jocs que es disputarà al pavelló cobert del Poliesportiu Municipal, on s’espera una gran presència de clubs i escoles de la comarca de la Safor . A aquesta competició l’escola anirà amb tots els seus xiquets i xiquetes matriculats , des de la categoria Prebenjamí fins a la categoria Infantil .

Apassionant cap de setmana el que ens espera , molta sort a tots .