Triatló de Cullera, lliga autonòmica de clubs

Podis per Karem Faus i l'equip femení

Dissabte en el marc del triatló de Cullera se celebrava la quarta prova de la lliga de clubs de triatló i duatló de la Comunitat Valenciana , després dels duatlons d’Almenara i Picanya i el triatló per equips de Gandia .
karem_bici
Com és habitual en les proves de lliga de clubs , l’afluència de triatletes va ser massiva , amb prop de 600 triatletes a la línia d’eixida .
La jornada començava a les nou del matí amb l’eixida de la prova femenina , en la qual ràpidament la triatleta veneçolana Natasha Victòria aconseguia obrir forat sobre la resta . Karem Faus després d’eixir en huité lloc del sector de natació, aconseguia pujar al podi després de remuntar fins a la tercera posició final .
L’equip femení aconseguia pujar també al podi en tercera posició després de la suma de temps de les integrants del mateix : Irene Llario ( 18 ) , Silvia Valero ( 29 ) i Arancha Rodríguez ( 60 )
Amb aquest resultat , les xiques continuen en segona posició en la lliga autonòmica a falta de dues proves .

xiques_cullera

L’equip masculí també tenia una destacada actuació amb : Alberto Renú ( 38 ) , Carlos Ferrando ( 74 ) , Javi Cabanilles ( 94 ) , Javie

r Cabanes ( 165 ) , Juan Giménez ( 168 ) , Andrés Galán ( 172 ) i Jesús Pons ( 196 )

Amb aquest resultat l’equip masculí ocupa la novena posició de la lliga .