El CA Safor Teika va estar en la Mitja Marató de Xàtiva

El club ‘groguet’ no va fallar a la cita d'esta emblemàtica cursa diumenge passat a la capital de la Costera amb 32 corredors. En la gala del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, divendres al Real de Gandia, van pujar al podi David Ferrairó i Maria Boscà.
Corredors del club en la Mitja Marató de Xàtiva.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar present en diverses proves populars el cap de setmana passat. Diumenge el club no va fallar a una de les seues cites fixes en el calendari, la XVIII Mitja Marató de Xàtiva, que van finalitzar 32 corredors ‘groguets’. Els resultats més destacats per al club van ser els de Miguel Serrador (2n en Veterans A, amb 1:11:49), Maria Boscà (6a en Veteranes A), i Teresa Poquet, que va ser setena en Veteranes B.

També diumenge hi hagué presència ‘grogueta’ a Xàbia, a la cursa que va obrir el Circuit de la Marina, de 10 km, amb Adrián Vadean, Salvador Moral i José Antonio Gómez; i en la Volta a Peu Runners Ciutat de València, amb Raúl Espinosa i José Vicente Mocholí.

Maria Boscà i David Ferrairó, en acabar la gala del Circuit al Real de Gandia.

D’altra banda, l’Auditori del Real Gandia va acollir divendres la gala de cloenda de la cinquena edició del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna. El club va aconseguir dos podis, un amb Maria Boscà, que va ser primera en Veteranes C, i un altre amb David Ferrairó, segon en Veterans E.