El Campionat d’Espanya Sub20 de Clubs espera a les xiques

La majoria de les atletes participants pertanyen a una categoria inferior a la que competiran. La prova es disputa este dissabte en Antequera (Màlaga).
Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera.

L’equip femení del Club d’Atletisme Safor Teika competeix en el XXXI Campionat d’Espanya de Clubs Sub20 (Junior) a Pista Coberta, que es disputa este dissabte al Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera (Màlaga). En l’expedició viatgen 15 atletes: Binta Kelle Watt (60 m.l.), Carla Pons (200 m.l.), Mónica Pascual (400 m.l.), Neus Sansaloni (800 m.l.), Rocío Calabuig (1.500 m.l., cedida pel CA Rabosa), Carla Breco (3.000 ml), Lisaura Aguilera (60 mv), Nayara Vila (llargada), Aitana Ferrairó (triple salt), Irene Escrivà (perxa), Sofia Rchi (alçada), Joana Escrivà (pes), i Almudena de Quero com a reserva.

L’equip 4×400 estarà format per Beatriz Frasquet (CA Rabosa), Rosa Sánchez, Sofia Rchi, i Lisaura Aguilera. Estaran acompanyades per sis entrenadors; Pau Roig, Pepe Clavier, Iván Martínez, Pedro Pascual, Andreu Bertomeu i David Melo. L’equip, que parteix com a sisè, s’enfrontarà al Playas de Castelló, València Club d’Atletisme, Grupompleo Pamplona At., Trops-Cueva de Nerja, AD Marathon, Hinaco Monzón i Unicaja Jaén Paraíso Interior. “Anem amb un equip pràcticament juvenil, perquè de les 15 atletes convocades, 13 són de categoria inferior, per tant és un equip molt jove i té molt de mèrit”, va destacar el director esportiu del club, David Melo. Serà la primera vegada que el club participe en este esdeveniment amb les xiques, mentre que amb els xics en 2020 van quedar huitens.

La competició es podrà seguir per “streaming” en el canal de la RFEA EN ESTE ENLLAÇ.