L’equip femení queda sisé d’Espanya en el campionat júnior en pista coberta

La prova es va disputar dissabte passat en Antequera (Màlaga).
L’equip femení del CA Safor Teika dissabte al pavelló d’Antequera.

L’equip femení del Club d’Atletisme Safor Teika va quedar sisè en el XXXI Campionat d’Espanya de Clubs Sub20 (Junior) en Pista Coberta, que es va disputar dissabte passat en el Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera (Màlaga). Era la primera vegada que el club classificava el seu equip femení en esta final.

L’equip es va mesurar al Playas de Castelló, que va ser primer, Trops-Cueva de Nerja (2n), València Club d’Atletisme (3r), Grupompleo Pamplona At. (4t), AD Marathon (5è), Hinaco Monzón (7è) i Unicaja Jaén Paraíso Interior (8è).

La majoria de les xiques pertanyia a una categoria inferior (Sub 18) a la que van competir. A més, l’equip no comptava amb diverses atletes importants com Claudia Martínez en salts, Belén Sospedra en tanques o Rocío Calabuig, que no va poder competir en els 1.500 m.l. per una indisposició la nit anterior, i per tant l’equip no va puntuar en esta prova. Malgrat això, totes les integrants van fer un excel·lent paper a Antequera, que va portar l’equip a esta magnífica sisena plaça.

Les xiques en Antequera amb els entrenadors del club.

L’equip va estar format per: Irene Escrivà (perxa), Binta Kelle Watt Ka (60 m.l,), Carla Pons (200 ml), Mónica Pascual (400 ml), Neus Sansaloni (800 ml), Carla Breco (3.000 ml), Lisaura Aguilera (60 mv), Sofía Rchi (alçada), Nayara Vila (llargada), Aitana Ferrairó (triple salt), Joana Escrivà (pes), Rosa Sánchez (60 ml-Extra), i Almudena de Quero (60 ml-Extra). El combinat 4×400 de relleus va estar format per Beatriz Frasquet, Lisaura Aguilera, Sofía Rchi i Rosa Sánchez. Van estar acompanyades pels entrenadors Pau Roig, Pepe Clavier, Iván Martínez, Pedro Pascual, Andreu Bertomeu i David Melo. Les atletes ja pensen la temporada 2022 en la qual debutaran en Primera Divisió nacional.