El club aconsegueix dues medalles d’or en el campionat provincial individual U12

L'aleví Xavier Miret es va fer amb el metall en perxa i Xavi Cabanilles en els 1.000 metres. La prova, organitzada per l'entitat 'grogueta', es va disputar el passat dissabte en la pista de Gandia.
Una de les proves del campionat.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va organitzar el Campionat Provincial Individual U12 (aleví) disputat el passat dissabte al matí a la pista de Gandia, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. Hi hagué un total de 400 participants, gairebé una vintena de l’entitat «grogueta».

El club va quedar en quarta posició, per darrere del València Esports, el CA Guadassuar Maskokotas i el CA Algemesí. Van destacar les medalles d’or de Xavier Miret en salt amb perxa, amb una marca de 1,20 metres, i de Xavi Cabanilles, que va ser primer a la cursa dels 1.000 metres amb un temps de 3:20.17. Miret i Cabanilles també van competir en els 60 metres tanques.

Els medallistes: Xavi Cabanilles i Xavier Miret.

També van participar Irene Abargues (60 m.), Lluna Villar (60 m. i llargada), Salima Sibari (60 m.), Paula Esteban (60 m. i llargada), Maria de Sanfélix (500 m. i llargada), Ana Boix (1.000 m. i 60 mv), Valentina Rando (1.000 m. i 60 mv), María González (llargada i 2.000 m. marxa), Martina Vila (llargada i pes), Irene Abargues (llargada), Ferran Escrivà (alçada i llargada), Pau Ángel Corral (llargada i pes), Pablo Ballester (pes) i Sergi Talens, en pes.