El club aconsegueix set podis en la Cursa a Peu del Raval

La guanyadora absoluta de la cursa, celebrada a Gandia dimecres, va ser Carla Breco, amb un temps de 38 minuts per a 10 km. Uns altres podis per categories van ser per a Marina Camps, Quique Fernández, Alfredo Matoses, Júlia Estruch, Paula Martí i Silvia Ortolà.
Algunos de los ‘groguets’ participantes en la Cursa del Raval.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir set podis en la 30a Cursa a Peu del Raval-Memorial Vicent Mañó, celebrada dimecres passat, amb una distància de 10 km. En la cursa hi hagué 40 ‘groguets’.

Cal destacar a la guanyadora absoluta, Carla Breco, amb un crono de 38.18. La va acompanyar en el podi Marina Camps, segona amb 39:11, mentre que la tercera va ser Irene Llario, del GE La Carena, amb 40:03.

Carla Breco en la cursa. / Foto: Photos Herrera.

Uns altres podis per categories van ser per a Quique Fernández (tercer en Senior i cinqué en la general), Alfredo Matoses (tercer en Veterans C), Júlia Estruch (primera en Juvenil femení), Paula Martí (segona en Juvenil femení) i Silvia Ortolà, tercera en Veteranes C.