El club acudeix amb tres atletes al Campionat d’Espanya Juvenil a l’Aire Lliure

La prova es disputa este cap de setmana a Gijón. El club també estarà en el Campionat Autonòmic Individual Junior, en Castelló.

Tres atletes del Club d’Atletisme Safor Teika acudiran este cap de setmana al LXXII Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, que es disputa a Gijón. Es tracta d’Iris Estruch, en els 400 m.l., i en la perxa Candela Dapia, que va com a cinquena de les inscrites, i Silvia García-Gasulla.

Iris Estruch competirà en la semifinal a les 12.25 hores de dissabte, i les perxistes directament en la final de diumenge a les 18.05 hores. Els acompanyaran els entrenadors José Miguel Barrios, José Vicente González i David Melo.

El campionat serà en doble sessió, tant el dissabte com el diumenge. Es retransmetrà íntegrament en LALIGA+, i també es podran seguir els resultats més destacats en el compte de Twitter @atletismoRFEA baix l’etiqueta #CEatletismoSub18.

D’altra banda, a Castelló se celebrarà el dissabte el Campionat Autonòmic Individual Sub20 (Junior), on el Safor participarà amb 13 atletes. Amb esta prova es tanquen els autonòmics de l’actual temporada.