El club va competir amb cinc atletes en el Campionat d’Espanya Promesa

Laura Castillo va ser quarta en els 200 m.l. També van competir Jorge Boscá, Borja Ortega, Joel Camarena i Carla Breco. La prova es va celebrar el cap de setmana passat a Tarragona. En el Campionat d'Espanya de Triatló Juvenil, en A Corunya, participaren Diego Lledó i Javi Blasco.
Els cinc atletes en el Campionat d’Espanya Sub23 a Tarragona.

El Club d’Atletisme Safor Teika va competir amb cinc atletes en el Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, que es va disputar el passat cap de setmana a Tarragona. El resultat més destacat va ser el de Laura Castillo, qui va ser quarta d’Espanya en la final dels 200 m.l., amb un temps de 24.38. L’atleta entrenada per Nayade Luján es va quedar a prop de medalla de bronze, però no va poder ser.

També van competir Jorge Boscà, que va ser eliminat en les semis dels 400 m.l.; Borja Ortega i Joel Camarena, tots dos en els 1.500 m.l., i Carla Breco, en els 5.000 m.l. Laura, Borja i Carla són Sub23 de primer any, per tant els seus resultats tenen mèrit en enfrontar-se a atletes dos anys majors que ells. Van estar acompanyats pels entrenadors Pau Roig, Nayade Luján i Andrés Denia.

El club també va estar dissabte en el Trofeu Nocturna Borgiana de Gandia, en la pista d’atletisme Toni Herreros, amb 19 atletes. La setmana que ve el club anirà al Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil), que se celebrarà a Gijón.

Campionat d’Espanya Juvenil de Triatló
D’altra banda, diumenge es va celebrar en A Corunya els Campionats d’Espanya de Triatló Junior i Juvenil. En categoria juvenil, en distància esprint, van competir Diego Lledó i Javi Blasco. Lledó va quedar en 23 posició amb un temps final de 56:21, i Blasco va ser el 42è amb un crono de 57:44. La prova estava composta de 750 metres de natació, 16,8 km de ciclisme i 5 km de cursa a peu.

Diego Lledó i Javi Blasco.