El club apareix en la guia de l’esport femení de Plaza Deportiva

L’acte de presentació de la publicació, editada per Valencia Plaza, va tindre lloc el passat dilluns a la capital.
Col·loqui durant la presentació.

L’Alqueria del Bàsquet, a València, va acollir el passat dilluns, 14 de desembre, la presentació de la segona edició de la guia de l’esport femení de Plaza Deportiva, editada per Valencia Plaza. L’acte, desenvolupat a la pista central de la instal·lació esportiva del València Basket, va reunir figures de l’esport valencià olímpiques i paralímpiques, així com a esportistes, clubs, federacions, empreses i institucions vinculades a l’esport.

Lidia Balada, Lydia Morant, Puri Naya i Berti Barber.

En representació del club va acudir la gestora esportiva, Lidia Balada, i per part de l’Ajuntament de Gandia la regidora d’Esports, Lydia Morant. Esta última va intervindre en un col·loqui, en què també participaren l’exatleta olímpica Concha Montaner (actualment regidora d’Esports i Igualtat de l’Eliana), en bàsquet Anna Montañana (fins fa poc entrenadora ajudant al Fuenlabrada d’ACB), i el cap d’equip de la selecció espanyola d’hòquei herba, Raúl Gómez. La taula rodona va estar moderada pel periodista especialitzat en esport femení Raúl Cosín.

El CA Safor Teika apareix en esta guia, on han triat una fotografia de Belén Sospedra. Enguany, degut a la pandèmia i per prevenció, no es van fer fotografies per grups o per equips, així és que la majoria de les imatges són de les esportistes individuals practicant les diverses disciplines. La guia ja està a la venda en quioscos.

També hi hagué un acte de lliurament de guardons. A nivell empresarial va recaure en Teika, pel seu suport a l’esport femení. El guardó el va arreplegar la dircom de la companyia, Puri Naya, qui va fer al·lusió a la Cursa de la Dona de Gandia.

>> ENLLAÇ A FOTOGALERIA

>> NOTÍCIA EN PLAZA DEPORTIVA.