EL CLUB ATLETISME SAFOR DELIKIA PRESENT AL CROSS D’ALCOI I AL TROFEU CIUTAT DE VALÈNCIA

CrossAlcoi

El Club Atletisme Delikia Sport participarà aquest Diumenge 26 de gener a dos fronts. D’una banda, part dels fondistes participaran al Cross d’Alcoi, prova puntuable del circuit autonòmic de Cross.

Participaran els infantils Joan Cloquell, Joan Fuster, els cadets Miguel Arcas, Alex Meri, Alberto Moncho i Núria Perez, el Junior Andres Bella i els atletes sèniors Salva Gomar, Antonio Morant, Jose Mocholi, Fermin Vidal, Jose Martinez, Xavi Blasco i Davinia Albinyana.

D’altra banda, el grup de velocistes cadet i juvenil de l’escola, participarà al Trofeu Ciutat de València que es disputa diumenge al matí al velòdrom Lluís Puig de València. Un total de 10 atletes es desplaçaran a la capital del Túria per mesurar el seu estat de forma en les proves de 60 ml i 400 m.l.

Participaran Alejandro Martinez, Nicanor Fuster, Tario Pons, Cristian Moncho, Bernat Perez, Ivan Duarte, Santiago Hernandez, David Fuster, Neus Juan i Maria Evangelista.

Molta sort a tots ells.