BONS RESULTATS DEL CLUB I ESCOLA AL CROSS D´ALCOI I AL TROFEU CIUTAT DE VALÈNCIA

FotoValencia
Grupo de l´escola que va particpar al Trofeu Ciudad de Valencia: De peu de esquerra a dreta: Ivan Duarte, Bernat Perez, Alejandro Martinez, Nicanor Fuster, David Fuster, Maria Evangelista i Neus Juan. Sentats: Tario Pons, Santiago Hernandez i Cristian Moncho

El passat diumenge el grup de velocitat cadet i Juvenil de l’escola va participar en el trofeu Ciutat de València celebrat al Lluís Puig de València.

Bones marques dels joves atletes , on la majoria d’ells van millorar les seves marques personals , la qual cosa augura un futur prometedor en els propers Campionats Provincials i Autonòmics de les seves respectives categories que
es disputarán al Febrer.

Els més destacats van ser : Maria Evangelista , que tornava a ratificar la mínima per al Campionat d’Espanya Cadet a celebrar a Antequera el 15 i 16 de Març en 60 m.l. , en córrer en 8.27 . Alejandro Martinez va parar el crono en els 60 m.l. en 7.72 , molt a prop ja de la mínima cadet fixada en 7.65 i el juvenil Santiago Hernández , que li donava un nou mos de més d’1 segon a la seva marca personal en els 400 m.l. , rebaixant-la en 53.40.

Van debutar en la present temporada en pista coberta els jovens cadets , tots ells amb marca personal en 60 ml , Bernat Perez amb 7.98 , Trinitari Pons amb 8.06 , Cristian Moncho amb 8.07 , Ivan Duarte amb 8.22 , Nicanor Fuster amb 8.84 i Neus Juan amb 9.25 .

També va participar el velocista veterà del Club , David Fuster , en els 60 ml i en els 400 m.l.

D’altra banda bona participació de l’escola i el Club al Cross d’Alcoi. Un total de 11 representants del Club participaven de diumenge al matí en aquest Cross, puntuable per al circuit de la Comunitat Valenciana.

1531988_574668695943073_1932195077_o

Els més destacats van ser Salva Gomar, que pujava al podi en categoria promesa el finalitzar en 3r lloc. Es quedaren molt a prop del podi, Davinia Albinyana, 4t a la categoria Sènior i Andres Bella, 4t en la categoria Junior.

A la categoria infantil van participar Joan Cloquell que entrava en 6 º posició i Joan Fuster que entrava en 15è posición. En la categoria cadet Alberto Moncho arribava el 32è i Núria Perez en la posició 30 º. Participaren a la categoria sènior Xavi Blasco, qui entrava en 19 º posició,  Fermin Vidal el 37è, Toni Morant el 39è i Jose Martinez en la 63 º lloc.

Enhorabona a tots.