El club copa el podi en la categoria Sènior masculina de la XII Volta a Peu a Vilallonga

Pujaren al calaix Carlos Ferrando, que també va ser el vencedor en la general masculina amb 33:07, Salva Gomar (33:26) i Iván Ferrer, amb 33:55. La prova, dins del circuit comarcal, es va disputar dissabte passat. María Boscà va ser tercera en Veteranes A en la Volta a Peu d’Aielo de Malferit, dissabte, i diumenge segona en la seua categoria en l’Alacant Triatló, modalitat sprint.

Carlos Ferrando, del Club d’Atletisme Safor Teika, va guanyar en categoria masculina la XII Volta a Peu a Vilallonga, huitena prova puntuable del circuit comarcal, disputada el passat dissabte. Ferrando va completar els 9.800 metres de distància en 33 minuts i 7 segons. En segona posició, a 19 segons, va entrar Salva Gomar, del mateix club. Tercer va ser Raúl Millán, del CD Restaurante El Quijote, amb 33:55.

Podi de la categoria Sènior masculina. A la dreta (Foto Nuria Malonda) Carlos Ferrando i Iván Ferrer en carrera.

Cal destacar que el podi de la categoria Sènior masculina va estar copat per corredors ‘groguets’, una imatge poc habitual, amb Carlos Ferrando, Salva Gomar, i en tercera posició Iván Ferrer, que va fer un crono de 33:55. La cursa de Vilallonga va reunir en total a 26 corredors del Safor. Uns altres podis per categories van ser per a David Ferrairó (3r en Veterans D, amb 37:16), i Mónica Mahiques, que va ser 1a en Veteranes C, amb 41:10.

María Boscà en el podi d’Alacant. Baix Silvia Ortolà, Rafa Tavallo, María Boscà i Chimo Canet en Aielo de Malferit.

D’altra banda, uns altres quatre corredors van participar diumenge en la Volta Popular a Aielo de Malferit-Memorial Estanis Castelló, amb 8,3 km: Silvia Ortolà (2a en Veteranes B amb 40:49); María Boscà (3a en Veteranes A amb 36:43), Chimo Canet i Rafa Tavallo.

Precisament, María Boscà venia el dissabte de quedar 2a en Veteranes 1 en l’Alacant Triatló, modalitat sprint, amb un temps d’1 hora i 24 minuts per a completar els 750 metres de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de carrera.