El club desplaça a 11 atletes al Campionat d’Espanya Individual Promesa

Acudeixen Daniel Lusilla, José Giner, Sergio Argul, Mario Rico, Alberto de Oliveira, Iván Duarte, Yago de la Fuente, Rubén Mayor, Dian Iskrenov, Bernat Pérez i Víctor García. L'equip de relleus 4x100 arriba amb la millor marca dels inscrits. La prova es disputa en la localitat malaguenya de Nerja este cap de setmana. El club també estarà en l'autonòmic absolut individual, a La Nucia, i en provincials a Torrent i Elx. Andreu Morant i Genaro Rey estaran en el Campionat d’Espanya Inidividual Màster a Màlaga.
Alberto de Oliveira. / Foto: Javier Cloquell.

El Club d’Atletisme Safor Teika competirà amb 11 atletes en el XXXVI Campionat d’Espanya Individual i de Clubs Sub23 (Promesa), que es disputarà este cap de setmana a Nerja (Màlaga). La competició es desenvoluparà sense públic, entre altres mesures de protecció front al coronavirus. Hi ha més de 600 atletes inscrits, repartits en 154 clubs.

Els atletes de les proves individuals són Daniel Lusilla (huitena millor marca en els 100 ml, també competirà en els 200 ml), José Giner (100 ml i 200 ml), Sergio Argul (1.500 ml), Mario Rico (110 mt), Alberto de Oliveira (millor marca dels inscrits en triple salt i sisena en llargada), Iván Duarte (llargada), Yago de la Fuente (setena millor marca en triple salt), Rubén Mayor (sisé en pes), i Dian Iskrenov, en disc. El que majors opcions de podi té és Alberto de Oliveira, tot i que per la seua condició d’estranger no tindria dret a la medalla. Pots seguir-ho en directe per internet ací.

A més està l’equip de relleus 4×100, que arriba amb la millor marca de tots. Estarà format per Daniel Lusilla, José Giner, Bernat Pérez i Víctor García. D’altra banda, el Safor també estarà en l’autonòmic individual absolut, dissabte a la Nucia; en el provincial Sub18 (Juvenil) i Sub20 (Junior), dissabte a Elx; i en el provincial Sub20, diumenge a Torrent.

A més, es disputa el Campionat d’Espanya Inidividual Màster a Màlaga, on competiran Andreu Morant (100 m.l. i llargada), entrenat per Iván Martínez, i el llançador Genaro Rey, que entrena amb Pepe Clavier el martell però milita en el Playas de Castelló. Pots seguir-ho en directe per internet ací.

El club va acabar el passat cap de setmana les competicions per equips, on el major èxit va ser l’ascens de l’equip femení a Primera Divisió i la permanència dels xics en esta categoria per a la propera temporada. L’escola d’atletisme i triatló va acabar divendres passat, però els atletes de tecnificació continuen amb els seus entrenaments per als campionats d’Espanya individuals, que comencen este cap de setmana.