El club envia a set joves als campionats d’Espanya U18 i U20 d’este cap de setmana

El nacional juvenil, al qual estan convocats Aina Olaso, Maria Pérez i Jorge Boscà, es disputarà a Gijón i el júnior, amb Arturo Climent, Alejandro Martínez, Bernat Pérez i Maria Evangelista, a Múrcia.
D'esquerra a dreta Bernat Pérez, María Pérez, Alejandro Martínez, Aina Olaso, Arturo Climent, Maria Evangelista i Jorge Boscà.
D’esquerra a dreta Bernat Pérez, María Pérez, Alejandro Martínez, Aina Olaso, Arturo Climent, Maria Evangelista i Jorge Boscà.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va tancant la temporada a l’aire lliure i estarà este cap de setmana, els dies 23 i 24, en dos campionats d’Espanya; el juvenil (U18), que es disputa a Gijón, i el júnior (U20) que tindrà lloc a Múrcia, amb un total de set joves que van aconseguir les seus mínimes nacionals.

Pel que fa al LXVI Campionat d’Espanya U18 van Aina Olaso (javelina), Maria Pérez (perxa) i Jorge Boscà (200 m). Olaso arriba amb la quarta millor marca (40.25 m); Pérez va ser quarta en el nacional cadet de fa dos anys (la de Vilallonga no va aconseguir mínima nacional la temporada passada); mentre que Boscà espera millorar en els 200 el registre de 23.16 que va fer en un recent control de marques a Gandia.

D’altra banda, en el LXIV Campionat d’Espanya U20 estan inscrits Arturo Climent (martell), Alejandro Martínez (200), Bernat Pérez (100) i Maria Evangelista, també en els 200. Climent, júnior de segon any, debuta en un nacional; Martínez és ja un atleta experimentat en este tipus d’esdeveniments i podria clavar-se en la semifinal; i Bernat Pérez, de Tavernes de la Valldigna, també ha estat diverses vegades finalista en nacionals, igual que Evangelista, des de la categoria cadet.

Cap d’ells, excepte sorpreses, té opcions de medalla, de manera que l’objectiu és millorar les seues marques personals i adquirir experiència. Amb tot, el director tècnic del club, David Melo, va mostrar la seua satisfacció perquè el CA Safor haja pogut col·locar a set atletes en els màxims esdeveniments nacionals. Estos últims, sumats als 6 cadets i dos absolutes (Mar Morant i Pilar Vázquez) que tenen previstos els seus nacionals en els pròxims dies, faran un total de 15 atletes.

D’altra banda, potser s’aconseguisquen més mínimes este cap de setmana en el campionat autonòmic U23 (promesa), a València, on competiran Javier Polo (1.500 ml) i Raúl Bellón (alçada), mentre que se sotmetran a un control de marques Cristina Segura (alçada) i José Giménez, en disc.