El club va estar en la Travessia a la Platja de Tavernes i en el Camí de Sant Jaume

Sara Molina queda segona en la classificació femenina dels 2.000 metres. Rafa Tarrasó va completar dissabte el Camí entre Santander i San Jaume de Compostel·la amb bicicleta després d'una setmana en ruta.
Grup d'atletes dissabte a la Travessia a la Platja de Tavernes.
Grup d’atletes dissabte a la Travessia a la Platja de Tavernes.

Els atletes de les seccions de triatló i populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en diversos esdeveniments el passat cap de setmana. Dissabte va tindre lloc la III Travessia a la Platja de Tavernes, amb un nodrit grup d’esportistes «groguets». Va destacar Sara Molina, segona en la classificació femenina de la modalitat llarga, els 2.000 metres, amb un temps de 35:34, i 14a en la general.

A l'esquerra Xavi Cabanilles a Navajas. A la dreta, Sara Molina, segona al podi femení de Tavernes.
A l’esquerra Xavi Cabanilles a Navajas. A la dreta, Sara Molina, segona al podi femení de Tavernes.

A més, dissabte a Navajas (Castelló) es va celebrar el XIX Triatló de l’Alt Palància. En la seua modalitat escolar, sobre una distància de 100 metres de natació, 2 km de ciclisme i 500 metres de cursa a peu va competir el benjamí Xavi Cabanilles, qui va guanyar la carrera amb un temps de 10:33.

Rafa Tarrasó davant de la catedral de Santiago.

D’altra banda, el corredor popular Rafa Tarrasó va fer amb bicicleta el Camí de Sant Jaume des de Santander entre diumenge, 17 de juny, i dissabte passat, 23, dia en què va arribar a la capital gallega. En total van ser 650 km en huit etapes diàries de set o huit hores cadascuna amb un desnivell acumulat de 8.000 metres. Els motius van ser esportius, tot i que també va aconseguir la credencial del pelegrí. Durant el trajecte va patir algunes avaries mecàniques que hagué de reparar sobre la marxa, com el trencament de la cadena o del seient. Tarrasó va fer el viatge amb dos amics, Esteban Lucerón i Javier Viera.