Quatre atletes van participar en el Campionat d’Espanya U20

L'esdeveniment es va disputar a Múrcia el passat cap de setmana. El club va desplaçar als júnior Arturo Climent, Alejandro Martínez, María Evangelista i Bernat Pérez.
Els quatre atletes, a la pista d'atletisme de Múrcia.
Els quatre atletes, a la pista d’atletisme de Múrcia.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat cap de setmana en el Campionat d’Espanya U20, a Múrcia, amb els atletes júnior Arturo Climent (que va competir en martell), Alejandro Martínez i María Evangelista (en els 200), i Bernat Pérez en els 100 metres.

Bernat Pérez, que és júnior de primer any, va quedar quart en la seua eliminatòria, amb vent en contra, i va arribar fins a semifinals, on va aconseguir fer un registre de 11:10, que fins ara és la seua millor marca personal. Alejandro Martínez, amb un temps de 22:90 en els 200 metres, no va poder progressar fins a la semifinal.

María Evangelista no va tindre sort; en la seua eliminatòria es va lesionar amb una contractura al quàdriceps i va abandonar la carrera. Finalment, Arturo Climent debutava en un campionat d’Espanya i potser li van trair els nervis, donat que els seus tres intents van ser nuls.