El club ja té 23 atletes amb mínimes nacionals per als pròxims campionats

El passat cap de setmana les van obtindre Daniel Ros (Sub18) en perxa i Javier Polo (Sub23) en els 1.500 m.l. Els propers esdeveniments, entre juny i juliol, són els Sub16 (cadet), Sub18 (juvenil) i Sub20 (junior), per acabar amb l’absolut de La Nucia, a l’agost.
Daniel Ros, Javier Polo i Fran Vilches.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport ja compta amb 23 atletes que han aconseguit marques mínimes per a disputar els pròxims campionats d’Espanya individuals a l’aire lliure, entre els mesos de juliol i agost.

En categoria Sub18 (Juvenil) Daniel Ros la va obtindre dissabte passat en salt amb perxa, i altres atletes que ja tenen el bitllet per al nacional, a disputar els pròxims dies 22 i 23 de juny a Castelló, són Claudia Martínez (llargària i triple salt), Jorge Boscà (200 m.l.), Josuer Armando Rosero (400 m.l. i 800 m.l.), Borja Ortega (1.500 m.l.), Sofia Rchi (alçada) i Óscar Gimeno, en martell.

A més, en un míting celebrat a Granada diumenge passat, Javier Polo va ser mínima nacional Sub23 (promesa) en els 1.500 m.l. amb 3:56.73, i en control dimecres a Castelló Fran Vilches la va obtindre en els 800 m.l. amb 1:53.22. El nacional es disputarà a Tarragona (29 i 30 de juny) i també estaran Siro Piña (800 m.l.), Joan Villarroya (marxa), i Andrea Abad, en els 5.000 m.l. En la categoria Sub16 (cadet) acudiran al nacional de Gijón (6 i 7 de juliol) els següents atletes ‘groguets’: Neus Sansaloni (1.000 m.l.), Jordi Miret (alçada), Ángela Casanova (marxa), Aitana Ferrairó (triple salt), Nerea Almiñana (martell), Vicente Gimeno (alçada) i Andreu Almenar en triple salt.

En la categoria Sub20 (Junior) tenen el passaport per al nacional de Granollers (6 i 7 de juliol) Iván Duarte (llargària), Zaira Zafra (10 km marxa) i Maria Pérez, en perxa. Finalment, les mínimes absolutes són per a Mar Morant en disc i Siro Piña en els 800 m.l., que disputaran el nacional de La Nucia programat per al 31 d’agost i 1 de setembre. S’espera que en les pròximes competicions i controls el club augmente este còmput de marques mínimes.