El club va estar en la 15 K Nocturna de València Banco Mediolanum

Uns altres corredors ‘groguets’ es van repartir per diverses proves de la Marina, Albacete i Àlaba. Continuen els entrenaments per al 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros d’este dissabte.
Corredors del CA Safor en la 15K Nocturna de València.

Els corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport no es van detindre el passat cap de setmana. A València es va celebrar la 15K Nocturna Banco Mediolanum, dissabte, amb la participació dels ‘groguets’ Ausiàs Solanes, David Ferrairó, Francesc Cloquell, Óscar Pardo, Suni Perales, Silvia Valero, José Peiró i Edith Murillo.

Diumenge Paco Millán va estar en la mitja marató d’Albacete, amb un temps d’1:38:18, a una mitjana de 4:43 mn el quilòmetre. Dissabte el triatleta David Martínez va completar l’Eusko Bike Challenge, una marxa ciclista (BTT) de 84 km per paratges d’Àlaba, amb un temps de 8:19:39.

Paco Millán en la mitja marató d’Albacete.

A més, el grup que està realitzant el Circuit a Peu de la Marina va acudir dissabte a la XXII Cursa Popular de Benissa, en concret Fernando Robles, David Bona, Ricardo Esteban, José Ignacio Sanrosendo, Quino Milvaques, Teresa Poquet i Tono Boscà.

Entrenament per al 10KN de la Platja de Gandia Trasmediterránea.

D’altra banda, diumenge un grup de corredors “groguets” van continuar amb els entrenaments per al 10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros, que se celebra este dissabte, 15 de juny, a les 21.30 hores.

David Martínez en la Eusko Bike 2019.