El club organitza el campionat autonòmic absolut per equips este dissabte a Gandia

Dotze conjunts masculins i uns altres dotze de femenins competiran en la renovada pista d'atletisme. L'entitat 'grogueta' té altres cites importants amb dos provincials per equips; l’U16 (cadet) a Xàtiva i l’U14 (infantil) a Torrent.
Jordi Cuenca, a la pista d’atletisme de Gandia. / Foto: Vicent Just.

Gandia acull este dissabte a la vesprada el Campionat Autonòmic Absolut per Equips a l’Aire Lliure, organitzat pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport en la recentment homologada pista d’atletisme. Els clubs amb millor coeficient de la Comunitat Valenciana es donaran cita per a millorar les seues posicions, amb 12 conjunts masculins i uns altres 12 de femenins en total.

En xics els clubs classificats són el mateix CA Safor, que rebrà a casa als campions provincials absoluts, CA València Esports i Elx Decatlón, i a estos se sumaran el CA Playas de Castellón, CC El Garbí, CA Fent Camí de Mislata, CA Silla, Camisetas Económicas Elda, CA Torrent, CA Sant Joan, Atletisme Els Sitges, CA Alacant.

En categoria femenina les organitzadores del CA Safor s’enfrontaran a les campiones provincials del CA València Esports, així com a les xiques del CA Playas de Castellón, CA Silla, CA Torrent, CA Elx Decatló, Atletisme Xàtiva, Guadassuar Maskokotas, Atletisme Els Sitges, CA Alacant, CE Vinaròs i CA Sant Joan.

El club «groguet» té unes altres cites importants este cap de setmana. D’una banda, a Xàtiva se celebra dissabte el Campionat Provincial per Equips U16 (cadet), dins dels Jocs Esportius, on presentarà a dos equips, un masculí i un altre de femení, i amb l’objectiu d’aconseguir podi amb les xiques. Diumenge a Torrent tindrà lloc el Campionat Provincial per Equips U14 (infantil), on el club també acudirà amb un equip de xics i un altre de xiques.

D’altra banda, este divendres a la vesprada a la pista d’atletisme de Gandia el CA Safor organitza una jornada escolar a la qual estan convidats tots els xiquets d’altres clubs i escoles de la comarca, des de les categories «piponets» (nascuts el 2013) a aleví (2007). En esta competició, com a novetat, s’han programat dues proves (llargada i relleu 5×80) adreçades als grups de pares i adults, per a tot aquell que vulga provar el món de la competició en pista.