Pilar Vázquez, imatge de la campanya de Delikia ‘Juegan ellas ganamos todos’

La iniciativa pretén potenciar la presència de la dona en l’esport.
Les jugadores, amb lsabel Garcia, de la Diputació, i Maria Such, de la Generalitat.

L’atleta Pilar Vázquez forma part de la campanya de Delikia ‘Juegan ellas ganamos todos’, que pretén potenciar la presència de la dona en l’esport. La Biblioteca de la Dona, a València, va acollir diijous 3 de maig la presentació de l’spot d’esta iniciativa.

Pilar Vázquez és entrevistada pels mitjans.

Delikia patrocina als equips femenins del València Basket, Levante UD, Villareal CF, València CF i Club de Atletisme Safor-Delikia, i este vídeo és també un reconeixement pels èxits d’estos clubs en la seua secció femenina.

L’acte va comptar amb la presència de representats de l’empresa, així com la directora general de l’Institut Valencià de la Dóna, Maria Such, i la diputada provincial d’Esports, Isabel García, entre d’altres. A continuació us deixem el vídeo: