El club promociona el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros a Madrid

El club va estar el passat cap de setmana en la Fira del Corredor de la marató madrilenya, en Ifema. La propera edició serà el 8 de juny i les inscripcions continuen obertes.
La corredora Sara Benedí, a l’esquerra, amb la gerent del club, Lidia Balada, a l’expositor d’Ifema.

El Club d’Atletisme Safor Teika va promocionar el cap de setmana passat el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros en la Fira del Corredor del Zuric Rock’n’Roll Running Madrid, la marató madrilenya. La fira es va celebrar divendres i dissabte al recinte d’Ifema, on el club va estar en un expositor.

Es van sortejar diverses inscripcions gratuïtes en un sorteig per als qui van passar per l’estand. A més dels nombrosos corredors interessats es va acostar Sara Benedí, del Running Zaragoza, guanyadora del 10K Nocturn en categoria femenina en 2023.

La propera edició serà el 8 juny. Per la data en què se celebra sol haver molts corredors de ciutats de fora de la Comunitat Valenciana, com Madrid, Albacete, Tomelloso o Bilbao. A més, forma part del Circuit de Curses Populars de la Diputació de València. Per això, el club va voler ser present en esta important Fira del Corredor per a promocionar l’esdeveniment esportiu i Gandia com a destinació turística.

La novetat principal de l’any passat és que hi va haver un nou circuit, que tornà a estar homologat. Els corredors van eixir en direcció nord, tot i que després van creuar l’arc de meta en direcció sud cap a l’esplanada del Club Nàutic; un nou itinerari molt més ràpid, pla i amb menys corbes, que en general va ser del gust dels participants.

Enguany hi haurà moltes sorpreses, ja que es pretén vincular la cursa al Concurs Internacional Fideuà de Gandia i Gastronomia, que se celebrarà el 5 de juny, i també a la fira gastronòmica Tasta Gandia. Les inscripcions continuen obertes en la “web” oficial i en la del Circuit Provincial. Ja s’han superat els mil inscrits. Fins al 20 de maig el preu és de 12 euros i, a partir d’esta data, 15 euros.