El club va estar en la marató de Madrid, en el Triatló de Cullera i en curses d’Ondara i Tavernes

En el triatló Quique Fernández-Arroyo va ser el tercer en el seu grup d'edat i en el 8K de Tavernes va pujar al podi David Ferrairó. En la Volta a Peu Portal de la Marina, a Ondara, Marina Camps va ser la primera en categoria Sub23.
Marató de Madrid.

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Teika van estar un cap de setmana més presents en diversos punts de la geografia. Dissabte es va celebrar el Triatló de Cullera, en distància Sprint (750 metres de natació, 20 km de ciclisme, i 5 km de cursa a peu), puntuable per al campionat autonòmic.

Triatló de Cullera.

Els participants van ser Luis Villacañas (que va obtindre la 30a posició en Veterans 1), Joaquín Milvaques (39é en Veterans 1) i Quique Fernández-Arroyo, que va ser el 17é de la general i el tercer en el seu grup d’edat, 25-29.

Volta a Peu Portal de la Marina.

Diumenge va tindre lloc la Marató de Madrid, que completaren José Vicente Mocholí, Blagovest Borislavov, Andrés Fuset y Alfonso Redondo. A més, el club va promocionar el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, que serà el 8 de juny, en la Fira del Corredor prèvia, divendres i dissabte a Ifema.

David Ferrairó en el podi de Veterans C del 8K de Tavernes.

D’altra banda, els corredors enrolats en el Circuit de la Marina van estar diumenge en la Volta a Peu Portal de la Marina, a Ondara, de 8 km: Marina Camps (1a en categoria Sub23), Luis Villacañas, Javito Milvaques, Salva Ciges, Ferran Estruch, Maria Boscà, Teresa Poquet, José García i Charo Pérez Gallardo.

I en Tavernes de la Valldigna dissabte es va celebrar la 8K organitzada per la Falla Portal, amb la participació de David Ferrairó (segon a Veterans C, amb 31:44), i Hassan Tayebi, sisé en Veterans A amb un temps de 31:29.