El club puja al podi en el Campionat d’Espanya de Duatló

L'equip juvenil masculí va ser tercer, Xavi Cabanilles es va proclamar campió cadet i Diego Lledó va ser tercer en categoria juvenil. La prova es va disputar el passat cap de setmana a Alcobendas.
L’equip del Safor amb l’entrenador Carlos Ferrando, a Alcobendas.

El passat cap de setmana es van disputar a Alcobendas (Madrid) els Campionats d’Espanya de Duatló, que van reunir la base del duatló i triatló nacional. El Club d’Atletisme Safor Teika va competir amb cinc esportistes; Diego Lledó, Àlex Albero, Joan Sastre, Xavi Cabanilles i Javi Blasco, els quals anaren acompanyats per l’entrenador Carlos Ferrando, dissabte.

La distància va ser la de SúperSprint, amb 2 km de cursa, 6 km de ciclisme i 1 km més de cursa. Hi hagué una primera sèrie classificatòria i, excepte Blasco, la resta va passar a la final.

Equip juvenil del Safor, tercer en el podi.
Xavi Cabanilles, campió d’Espanya cadet.

Ja en la final destacaren Xavi Cabanilles, que es va proclamar campió d’Espanya en categoria cadet, i Diego Lledó, que va ser tercer en la cursa juvenil. A més, en la classificació juvenil per equips el CA Safor Teika va ser tercer.

Diego Lledó, tercer d’Espanya juvenil.

És la primera vegada que un membre de l’escola de triatló puja al més alt d’un campionat d’Espanya, que s’aconsegueix un podi per equips en un nacional, i que hi ha un doble podi individual. El campionat evidencia el nivell que, a poc a poc, amb esforç i dedicació, estan adquirint els joves esportistes de l’escola de triatló de l’entitat “grogueta”.

…