El club va estar en la cursa de Teulada i en el Triatló Ciutat de Gandia

En Teulada Teresa Poquet va pujar al podi com a tercera en Veteranes C, i en el triatló José Gómez va ser tercer de l'autonòmic en la seua categoria, M50-54. Lluís Gisbert va disputar la Mitja Marató de Praga.
Corredors ‘groguets’ en Teulada.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar present en diverses proves populars el passat cap de setmana. Un grup de ‘groguets’ va disputar dissabte la Cursa de Teulada, quarta prova puntuable del 25è Circuit a Peu de la Marina Alta, sobre una distància de 10 km. Es tracta de Ferran Estruch, Javito Milvaques, Luis Villacañas, Alfonso Redondo, Jorge Ruiz, Teresa Poquet, Salva Díaz i Adrián Vadean. Va pujar al podi Teresa Poquet, tercera en Veteranes C, amb 45:36.

Alguns participants del Safor en el Triatló Ciutat de Gandia.

Per la seua banda, nou esportistes optaren pel Triatló Ciutat de Gandia, que també era campionat autonòmic, diumenge en la platja: Quique Fernández i Salva Bonet (de l’escola de triatló), a més de José Gómez (tercer en la seua categoria M50-54 en l’autonòmic), Antonio Rubio, Peter Temmerman, Lucía Granero, Maria Boscà, Valeria Moreno i Marta Mormeneo. A més, dissabte Lluís Gisbert va estar en la Mitja Marató de Praga, a la República Txeca, que va completar amb un temps d’1:35:55.

Lluís Gisbert a Praga.