El club recull els seus trofeus del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna

En la general masculina Salva Gomar va quedar primer i Iván Ferrer, tercer. Uns altres premis per categories van ser per a Suni Perales, David Ferrairó i Armand Lascoutounas. La gala va tindre lloc divendres a l’Alqueria de la Comtessa. Els corredors ‘groguets’ es van repartir el passat diumenge entre la Mitja Marató de Xàtiva, la 5K Never Stop Running de València i la Volta a Peu a Xàbia.
Els premiats del CA Safor Teika amb el president del club, Vicent Boscà, a l’Alqueria.

La Casa de la Cultura de l’Alqueria de la Comtessa va acollir el passat divendres, 21 de febrer, la gala de lliurament de premis de la quarta edició del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, on el Club d’Atletisme Safor Teika va obtindre diversos trofeus. En la classificació general masculina Salva Gomar va ser primer i Iván Ferrer, tercer. Al seu torn, en la categoria sènior masculina Gomar va ser primer i Ferrer, segon. Uns altres trofeus per categories van ser per a Suni Perales (2a en Veteranes D), David Ferrairó (2n en Veterans D) i Armand Lascoutounas, tercer en Veterans E. A més, en la classificació masculina per equips, el club ‘groguet’ va quedar en tercera posició .

D’altra banda, pel que fa a les curses populars del cap de setmana, prop de 40 corredors van participar diumenge en la XVI Mitja Marató de Xàtiva. Mónica Mahiques va ser primera en Veteranes B, amb 1:29:17, Maria Boscà va ser cinquena en Veteranes A, amb 1:36:51 i Suni Perales va ser cinquena en Veteranes B, amb 1:40:08. Els millors temps del club van ser els d’Ausiàs Solanes (1:26:32), David Ferrairó (1:26:32) i Javier Donet, amb 1:26:56.

Guanyadors de la general en el circuit comarcal. / Foto: Kike Aracil.

També diumenge es va celebrar a València la sisena edició de la 5K Never Stop Running, la prova més ràpida del circuit Divina Pastora. Van participar Jaume López, Raúl Espinosa, Pilar Oltra, Lluís Gisbert, Marc Pérez i Jhoel Faus. Este últim va quedar primer en la seua categoria, la júnior, amb 16:20.

Mónica Mahiques i María Boscà en el podi de Xàtiva.

I a Xàbia es va disputar diumenge la 31a Volta a Peu-Memorial José Albi, amb set corredors ‘groguets’: Fernando Robles, David Bona, Miquel Sampablo, Juan Vicente Estruch, Tono Boscà, Mónica Puig i Cristina Puig.

Jaume López, Raúl Espinosa i Jhoel Faus en la 5K de València.