El club suspén l’escola d’atletisme i triatló per les noves restriccions

El tancament del poliesportiu de Gandia per ordre de la Generalitat obliga a paralitzar l’activitat. L’excepció són els grups d’adults, triatletes federats i atletes de tecnificació, que sí seguiran amb els seus entrenaments, però a l’exterior. El club demana als corredors i triatletes populars que respecten les normes sanitàries.
Alumnes de l’escola de triatló amb el coordinador, Carlos Ferrando, en un entrenament.

El Club d’Atletisme Safor Teika comunica que l’escola d’atletisme i triatló està suspesa des d’este dijous, 21 de gener, i fins al proper dimecres, 3 de febrer, ambdós inclosos, a causa de les noves restriccions decretades pel Consell per a fer enfront de l’epidèmia de coronavirus, que obliguen a tancar les instal·lacions esportives, entre altres mesures.

Pel que fa als grups d’adults, atletes de tecnificació i triatletes federats, que són un nombre més reduït, estos realitzaran l’activitat a l’exterior, de manera que continuaran amb els seus entrenaments en el seu horari habitual, però adaptant-se a la norma actual.

El club informa que l’horari d’atenció al públic en la seua seu (avinguda d’Alacant, 40), també es modifica durant este periode, i serà de dilluns a divendres de 16 h a 18 hores. D’altra banda, recordem als socis que la Loteria de Nadal ha estat premiada amb la devolució de l’import jugat i tenen fins al dia 26 de febrer per a realitzar este tràmit.

Qualsevol dubte poden dirigir-se per correu electrònic, a “escola@clubatletismesafor.es” “comunicacio@clubatletismesafor.es”, o per telèfon contactant al número 672.574.667 o al 648.133.214.