El club tornarà a tindre una atleta internacional vint anys després

La llançadora de pes Irene González competirà amb la selecció espanyola a la Trobada Internacional Sub20 de Munic, el 13 d'agost.
Irene González.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Teika Irene González ha estat convocada per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA) per a competir amb el combinat estatal en la Trobada Internacional Sub20 (Junior), que se celebrarà el proper 13 d’agost a la ciutat alemanya de Munic.

En este esdeveniment hi participaran els equips d’Espanya, Alemanya, Àustria i Suïssa. Servirà com a test a l’estadi olímpic de cara al campionat europeu, que també acollirà Munic, de l’11 al 21 d’agost. González va aconseguir una medalla de bronze el cap de setmana passat en el Campionat d’Espanya de la seua categoria, celebrat a Torrent.

El club no tenia un atleta internacional des de feia més de 20 anys. Els últims van ser el fondista gandià Pau Roig, que en 1999 va anar a l’europeu Sub23 (Promesa) de Göteborg (Suècia), i va ser huitè en els 10.000 m.l., i la vallera Bea Bosch, que el 1996 va estar en una trobada internacional (Espanya, França, Regne Unit i Itàlia) disputada a Nembro (Itàlia), on va participar en les disciplines de 400 m.l. i relleu 4×400 m.l. Actualment tots dos són entrenadors en l’escola d’atletisme del club.

Llistat de convocats per a la trobada.