El club tanca la temporada este cap de setmana amb el Campionat d’Espanya Cadet

L'entitat ‘grogueta’ desplaça a sis atletes a Avilés.
Cartell del campionat.

El Club d’Atletisme Safor tanca este cap de setmana la temporada a l’aire lliure amb la seua participació en el XXI Campionat d’Espanya Individual Sub16 (Cadet), que se celebrarà a Avilés (Astúries).

Per a esta prova estan inscrits Xavi Cabanilles (3.000 m.l.), Jacobo Ramírez (1.500 metres obstacles), José Marín (5.000 metres marxa), Camila Estrebou (100 m.l.), Júlia Estruch (600 m.l.), i Silvia García-Gasulla. Estaran acompanyats pels tècnics Pau Roig, Andrés Dénia, José Miguel Barrios i Carlos Ferrando.

L’esdeveniment se celebrarà en doble sessió, de 10 ha 12.55 h i de 17.45 ha 21.50 h en la jornada de dissabte i de 10 h a 12.40 h i de 18 h a 20.50 h en la de diumenge, i serà retransmès en directe per internet a través de la plataforma LaligasportsTV.